فصحى ---- قصة --- عمودى ---- نثر ---- حر

مجلة منتدى شعراء احرفهم باقيه للشعر والادب

الاثنين، 18 يونيو 2018

وداع يا اغلي ما عندي وداع ==== بقلم الشاعر ===== بيبو البدر الساطع ..

  • وداع يا اغلي ما عندي وداع… راح اعيش من بعدك سنين ضياع..
  • وجعت قلبي من الفراق..................... يا أغلى شئ في دنيتي.. 
  • خلاص غلبني الاشتياق................. مين غيرك هيملى وحدتي.. 
  • هوه انت فاكر ان غلاوتك.......................... دي حاجه عادي.. 
  • وحشاني والله ابتسامتك................ وحشني صوتك لما تنادي.. 
  • ماتقولي ليه فارقتني........................ وسط الضباب وسبتني
  • دا احنا اتواعدنا من زمان......................أنا وإنت يا حبيبي. 
  • ان ما تسبش المكان.. ........... وتكون لي قدري تكون نصيبي.. 
  • تحرمني ليه من الحنان.................يادوايا.. كنت انت طبيبي.. 
  • وجعت قلبي من الفراق.................... يا أغلى شئ في دنيتي.. 
  • خلاص غلبني الاشتياق................. مين غيرك هيملى وحدتي.. 
  • الله يصبرني على فراقك................... يا ابو قلب ماله ابدا زي.. 
  • بدموعي هقرا انا اوراقك.............. هتكون عشاني النور والضي
  • وما حد هاينسيني اشواقك......... يا ملاكي طول ما في دنيتي حي.. 
  • وداع يا اغلي ما عندي وداع… راح اعيش من بعدك سنين ضياع..
  • &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
  • بيبو البدر الساطع .......................................... كلمات موثقة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق